Sidensvansen som var full och flög!

Idag mötte vi en Sidensvans som var full och flög ändå, vilket inte gick så bra. Den flög rakt in i en ruta precis om jag höll på att fota sidensvansar i ett träd bredvid.
Men som oftast så har jag kameran med mig och kan dokumetera det mesta runt omkring mig;)


Jag är sååååå glad att den ändå var pigg och överlevde,,,säkert för att den va så berusad av alla bären.


För den som vill se massor av bilder på fina Sidensvansar och denna pippin kika in HÄR


Full som en tunna....men en överlevare;)

Det blev fåglar hela dagen kan man säga;)

Kommentarer
Postat av: /Mylla

min favvopippi!

2011-10-09 @ 22:45:20
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0