Tavlan upp på väggen...

Nu har denna tavlan kommit upp på väggen....den får harmonera med det orange bruna i vardagsrummet.
Jag borde inte köpa tavlor och konst JAG borde sälja tavlor och konst!
Finns det någon som är intresserad av min källar konst,,,,hör av er;)
Mina fototavlor gick inte hem hos dommarna,,,,inför det klimatsmarta temat, säkert för lamt upplägg för Sundsvalls kommun, men jag tycker att de är vackra.....så jag ska sälja dem för kanske 350kr styck vilket är bra pris!
Rättigheten till bilderna kommer jag fortfarande att ha kvar för det priset.
Jag ska kanske fota dem och lägga upp i fall någon är intresserad här i blogg världen;)
Annars blir det ev. Tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0