Hoppet är inte ute än,,,

Min fina vän Hans kanske kan hjälpa mig att skriva ut två fina exemplar imorgon på mina bidrag till miljöalmackan;) Vi ska testa i alla fall.
Tobbes idé .....vi vet att Hans bilder brukar bli kalas i hans skrivare och i så fall så är det bara att köpa två ribba rammar och anteckna lite pappaer och sen raka spåret in til kommunhuset;) Jag kommer att vara klimatsmart i mitt sätt att se på våran natur,,,de bilderna jag vill skicka är inte skapad ännu. Hade Elin varit hemma så hade jag fixat det bums...men nu kör jag på natur miljö denna gången;) Gäller bara att vara ord fyndig till mina bidrag så att de har en chans...att vinna;) Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: /Mylla

håller tummarna att du hinner och allt löser sig!

2011-09-14 @ 00:58:14
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV MYLLA; KALAS;)

2011-09-14 @ 08:13:32
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0