Vet ni,,ha haaa

För ett tag sen så letade jag en lång grå grovstickad kofta med huva..för att jag skulle ha en sådan till min klänning jag hade köpt i grått. Idag när jag letade ett annat plagg i garderoben så hänger det ju både en sandfärgad och en grå grovstickad kofta mitt framför ögonnen på mig...intressant, det måste ju vara min köp lust och min skapar lust som gör att jag snart inte har kolla på vad jag äger för kläder. Qvinnligt eller,,,,min sambo är inte så bra han heller på att hitta kläder i sin garderob....vi är båda såndana som upptäcket lite nytt då och då;) rätt spännande! Jag behöver inte mer kläder men jag vill ha nya kläder för jag blir glad av nya kläder,,,eller kläder från sacond hand också för den delen, bara de är nya för mig och mitt öga;)
Jag kom på att jag har fått koftorna av min mor;)
Den gråa sticks lite och det har jag ju svårt för...men en tröja eller en skjorta inunder så är problemet löst;)
Den sandfärgade koftan skulle vara snygg med lappar på armbågarna i brunt. Men tyvärr så har jag bara svarta lappar hemma. Blir till att köpa hem ett par bruna från Olssons tyger för en 38 pix.
Sydde ju på ett par lappar på en annan kofta för ett tag sen,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0