Förra helgen...

Förra helgen sov vi borta hos Grönis. Vid ett tillfälle då vi satt i soffan och surrade igen lite tid säger Grönblad:
Har du tatuerar in en gran på armen?
Det ända som syntes av tatueringen på min arm var nederdelen av fjädern. Det blev ett skratt och så visade jag hela "granen" för honom:)
Men tanken var ju inte fel tänkte jag sedan..för är det någon som skulle kunna göra en gran på kroppen så är det ju jag med en liten fågel sittandes långt ut på en gren. Eller varför inte en grankvist med en fågel på:) Ja, ni det snurrar i huvudet...mycket vill ha mer, så är det nog.
Men tills dess så njuter jag av mina finaste underlägg till glas som jag har fått av finaste Elin.

Elin kommer att vara på intåg till Sverige i början på maj;);) Hon är i Indien sen några månder tillbaka.Häftigt!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

alskade van, fint att bli omnamnd och att du tanker pa mig. Ser fram emot att komma hem, da ska jag koka massa halsosamt te till oss som jag lart mig pa den ayuvediska matlagningskursen. Puss!

2012-04-21 @ 14:23:01
URL: http://elbaochindien.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Elba: puss puss härligt!

2012-04-21 @ 22:02:36
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0