Hamsta loppis fynd!

Mina fynd idag:) jätteroligt att få höra av Mats att så många hittar Hamsta loppis via min blogg och att de upptäcker loppiset tack vare min flitiga reklam här på Kreativakonstigheter.

Foten och ramen i tung gjutjärn hör inte ihop. Foten tillhör en spegel som en kvinna var in och köpte för ett tag sedan. Bara några dagar senare så hittar Mats foten.

""Läser du detta du som köpte spegeln hör av dig om du vill;)""

Jag kan nog hitta på någe roligt med ramen i alla fall...

En röd fin och som ny spaggettislev behövs alltid,)

Ett nytt Danskt paraply och ett äldre paraply som jag gillar tyget på, dock saknades toppknoppen men jag kan nog finna en med lite tur.

Fina färger och mönster

Jag blir så glad när jag tittar på fodralet,)

Ulrika fann denna stämpeln P E men det är nog E J som ser ut som ett P och ett omvänt E om man vänder på den.

Men funkar ju som en eget signum..för det ser ut som ett P när jag stämplar på häftmassan och ett omvänt E.

 

Så fina koppar med prickar förstår ni väl att jag inte kunde lämna....

Bravaria

En lite plastskål med hjärtan precis lagom att äta fil i på morgonen.

En söt ficklampa som jag tänkte kan vara bra att ha med i ryggan om man går vilse i skogen i mörkret som fågelskådare.

Nu ska jag bara lyckas finna ett batteri med flikar som hör till. Hoppas de tillverkas än.

Om inte så får den väl stå och se fin ut som så mycket annat i vårat trånga hem.

En dosett är alltid bra att ha för ibland yrar jag med tider och om jag har tagit tabletten eller inte de gånger läkaren skriver ut något som jag inte är van att ta.

En stor snygg cylindervas med vitt inneglas...

Jag har fastnat för dessa vaser med vitt innanför.

Givetvis så ska alla saker diskas noga och väl innan de används;) Men jag ville visa er mina fynd direkt idag.

Tack för bra affär idag Mats!

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Oj vad du har fyndat. Jag har bosatt mig i Uddevalla under helgen - imorgon ska jag gå till en stor second hand där det är alldeles galet på lördagar.

2012-04-13 @ 21:04:45
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Tina: Härligt armbåga dig fram då som de gör i Skåne;)

2012-04-13 @ 21:08:59
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0