Hemma hos Clifford & Carina

Vi köpte med oss en fin solros & en kruka eftersom solen lyste med sin frånvaro idag.
Carina har lite dragning till loppisar precis som jag...detta är ett av hennes bästa fynd en "Hummmla" för en 5 eller va det en tia. Billig var den och fin är den. Avis på den jag som älskar Humlor.
Clifford har inte bara tattoo som hobby/jobb även båtar berikar hans liv;) Snabba små båtar.
Carina har planterat klöver knölar som hon har köpt på Ica...det måste jag bara testa.
Roligt att driva upp dem själv. Jag har ju en klöver men denna har finare blad.
Kissekatt hår blir det lätt på blommorna om man har katter som gillar att kika ut genom fönstren.
Carina & Clifford har flera katter...;)
Stora katter, denna damen är 13 år.
Efter middagen så blev det en lång promenad i skogen;)
Vi hörde Orren spela och såg Tjäder tupen flyga förbi.
Vi såg mängder med träd som har vridit sig efter solen och vinden...
Gråspetts hona
Stjärtmesen
Hackspetten
Kärleksbänken
Mängder från dagens bilder ser du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0