Krossad!?

Jag är krossad?! av F-kassan idag som nekar mig ersättning för att de anser att läkaren har bedömt fel.
Hur i hela helvete kan de påstå något sådan, de har aldrig träffart MIG!!! Jag som precis börjar känna mig bättre mentalt. Vart är SVERIGE på väg?
Jag ska vinna detta!!!!
Eftersom jag vet att ams kommer att ge mig hjälp redan i maj så tänker jag inte förlänga min sjukskrivning imorgon då jag ska besöka läkaren. Men en på bättring på mitt gamla intyg ska jag försöka få hjälp till om läkaren har möjlighet att hjälpa mig. Rätt ska vara rätt!!!
Bara så ni vet där ut BARA FÖR ATT EN LÄKARE SJUKSKRIVER DIG BETYDER INTE ATT F-KASSAN TYCKER SOM DU OCH DIN LÄKARE! Fler och fler får avslag på sina sjukskrivningar. Detta är nya Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0