Lappuggla vid Ava!

vilken tur vi har;) Vår sjätte Lappuggla i år;)
Den satt som den ofta gör på ledningen vid vägen när vi åkte hem från Åstön ikväll.
Två trevliga killar klev ur sin bil och gjorde oss sällskap en stund. Världen är liten vi insåg att vi hade en gemensam bakant. En fågelskådar vän vid namn Bernt;)
Killarna fick mitt kort så att de kan gå in här på bloggen och kika på bilder som jag har fotat på fåglar osv.
Killen på bilden ropa till mig: Fota mig då han äter upp mig;) !!! ha ha ha skön humor,)
Som ni ser så har ugglan full fokus på honom. Nästan som han tänkte ta ett dyk ner.
Jag hoppas att de fick några bilder som minne i deras mobiler....annars så kan de ju alltid kika in på mina bloggar och minnas sitt första möte med en uggla. Fränt!
Ugglan gjorde ett dyk ner mot marken under en halvtimme...min sambo filmade händelsen.
Konung?  Vacker!!!
Fler bilder ser du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0