Lappugglan är kvar vid Maland!

Denna underbara fågeln har gjort mig hooked! Här är den precis på väg att lyfta...
Otroligt vacker!
Krokorna var inte snäll med ugglan ikväll dock. De mobbade ugglan väldigt hårt. De fög emot den och bet den av och till och den försvarade sig inte. När jag gick ut på läggdan så försvann krokorna och ugglan kunde fortsätta sin jakt på föda.
Det är magi att få uppleva detta så nära....och jag vill ha mer av den varan.

Ugglan flög runt runt i jakten på föda....och jag kan säga att jag var åter igen lyrisk över nya bildvinklar och känslan. Det gjorde inget att jag blev kall om mina fötter och att snoret rann på nästippen. Ibland offrar jag mig!

HÄR ser du mängder av kvällen alla närmare 45 bilder på Lappugglan!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Bra jobbat mycket fina bilder

2012-04-03 @ 13:06:55
Postat av: Petra

SV Ulrika: Tack tack;) Det är en fröjd att fotografera en ståtlig majestät!

2012-04-03 @ 13:11:41
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0