Myskväll hos Grönblad med vänner!

Det blev verkligen en trevlig kväll igår;) Vi grillade och åt gott. Vi träffade lilla Liv som bara är några veckor gammal. Vi tittade film och tuggade på pinnar och jordnötter:) En fin kväll helt enkelt.

Körsbär,,,ååå behöver jag säag mer?!

Testade några nya Ale efter tips på TV 4. Helt ok måste jag säga.

Jag gjorde en egen marinad

Potatis, färska lök, ekologiska morötter, purjo och rapsolja. kryddor och färsk timjan.

Leif och Gudrun hade med sig honungsmelon som passade bra till chokladpuddingen.

Färsk timjan...mmm

Mängder med kött 2kg

Chokladpudding

Mysigt med långbord...

Grönis har köpt en ny snygg soffa som passar hörnan perfekt. Tven sitter på väggen i andra änden av det stora rummet och den är MEGA stor över 60 tum. tror jag.

En vedspis vore något att ha..

Grönis uggla gillar jag;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0