Lampskärm med pjåddar!

Små söta fåglar har jag beställt från Panduro i Birsta. Det är så bra att man kan beställa hem från Panduro katalogen det som inte finns i butiken via Panduro. Du betalar ingen frakt. Jag beställde två pack fåglar och det tog ca en vecka att få hem dem till butiken. Hur bra som helst! Det kommer jag göra fler gånger vill jag lova.
Jag har gjort en lamskärm med pjåddar/fåglar:) Ska bara byta lamphållare så att lampan kan sitta fast i skärmen.

79kr för alla åtta fåglarna,) Fåglarna har glitter på ryggen, rätt så sött;)

Givetvis så kan jag pimpa skärmen betydligt mer som tex. tillsätta en gren eller två.

Kanske en blomma osv. Bara jag hittar rätt gren så kommer den att utvecklas mer skärmen.

Möjligheten att spraya fåglarna i olika färger finns ju också eller penselmåla dem vilket säker också fungerar bra.

Sladden är från ett gammalt strykjärn. Nu börjar jakten på pinnar/blommor och en rätt lamphållare.

Men det är lite kul att tjuvstarta ett projekt för att få en känsla av hur jag vill ha min skärm;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0