Pyssel tips!

För många jular sedan så gjorde jag och min vän ulrika kubpyssel med bilder som vi gillar. Klossarna hade Ulrika fixat hos ett snickeri innan.
Detta är en kul present;) Det går bra att använda vanliga utskriftspapper som äkta foton.
Limma med lacklim så håller det. Skär bilderna med skalpell helst för så raka kanter som möjligt.

Jag vill tillägga att en katt har haft kul med dessa kuber där av alla slitna charmiga kanter;)

Hitta ett fel? he he hee

Min son Ricky som liten kille...älskar denna bilden. Kan bli en bra studentskylt av den;)

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerda

Mycket bra jobbat av oss ;)

2012-04-23 @ 17:29:07
Postat av: Petra

Sv Ulrika: ja absolut, din idé var super;)

2012-04-23 @ 17:31:10
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0