Röda korset kupan Alnö

Jag tod mig en tur till Röda korset Kupan/ alnö idag.
Mitt fynd blev nästan två kassar full med prylar allt för 124kr.
Det är fynden som gör mig glad;)

Jag visar er senare alla mina fina fynd....inte för att jag behöver något av det jag har köpt utan för att jag tycker det är roligare att gå på loppis för en 124kr än att gå på bio och kolla en film som jag ändå kan se hemma i soffan så småning om.


Ett mysigt loppis måste jag säga och damerna som jobbar där är såååå trevliga och gulliga.
De packade ner allt åt mig och höll räkningen allt eftersom jag plockade ner saker...lätt för mig att ha koll så det inte drar iväg för mycket ekonomiskt med bilen på verkstan och allt. Jag satte en gräns på 100 kr så lite över budget blev det dock...


öppet tider för er som bor i Sundsvall med omnejd.
Tygkassen är min sedan tidigare men även i den damp det ner några billiga prylar.
Det som sticker upp ur påsen är denna a 20 kr. Jag gillar färgerna. Den var placerad som duk men jag ska ha den som en diskhandduk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0