Anna tänker på mig hon....

Så fint;) Anna kommer ofta med pyssel till mig och ringer när det finns prylar som saknar nytt hem:) Jag tycker det är gulligt och omtänksamt. I går fick jag träpluttar som jag kan göra massa kul med samt små bling bling som hon har noppat bort från en tröja. //<3<3<3 Love

Halsband, örhängen, underlägg, ramar, tavlor....finns massor att göra av dessa;)

Det gör inget att tyget sitter kvar på baksidan då jag ändå limmar på samma sida så klart.

De är nog två elller tre sorters bling bling,,,,,,tankarna snurrar "vad ska jag göra för kul med dem?"

En tavla? Konstverk? Klä något roligt? Vi får se ska fundera lite till;)

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Ja, ankar-tischan har lätt blivit en av mina favoriter - använd nästan för flitigt haha. Gillar när toppar är lite sådär lösa och fladdriga så man inte behöver bry sig om extramagen som brukar dyka upp när man har på sig strumpbyxor eller leggings haha.

2012-02-22 @ 09:41:47
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Art by Tina; Den är sååå fin;) Va rädd om den!

2012-02-22 @ 09:44:04
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0