Dewey

Vilken tur jag har ändå, idag kom en efter längtad bok hem i brevlådan. Min vän Inger på bibblan rekomenderade mig denna fina berättelsen. Boken kostar endast 38kr inbunden inklusive frakt för den är gratis om du accepterar lite längre postgång på Adlibris. Den kom i rätt tid nu när jag ska varva ner. Det bli några mysig lästimmar denna veckan för min del;) Så länge ögonen inte jävlas vill säga. Ögonmigrän kommer snabbt och huvudvärken efter åt. Men som sagt en dag i taget.

Boken är underbar så långt jag har kommit. Jag är ingen kattmänniska men absolut en stor djurvän. Boken tar tag i hjärtat! Läs den!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har läst den :) Förbered dig på tårar i slutet :(

2012-02-07 @ 15:45:39
URL: http://hearties.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Veronica: Japp han dog fyra dagar innan boken blev klar. Jag är beredd!

2012-02-07 @ 16:05:27
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0