Hamsta A och L

Fler fynd, tror ni att jag kan klara av att ligga lågt, Aldrig! Saxboken är helt underbar 10kr. Den är nästan helt tom, bara för mig att fylla med fina tidningsutklipp;) //Det fanns några längst bak i boken som jag ska spara. Någons son dog för länge sedan i en olycka.//
Grytlappen kollade jag in igår redan... så söt. Papper med fina blommor är absolut värt en femma och kan pryda böcker mm.
Hamsta A och L är bäst! Fyndens rike;)

Ni förstår väl att jag måste köpa lim på glasburk med pensel nu;)

 


Kommentarer
Postat av: Mylla

den grytlappen gillade jag, jag som inte ens gillar virkade grytlappar (här hemma har vi svarta i silikon, snyggt och praktiskt)

2012-02-18 @ 20:31:55
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Ja det var något speciellt över den,) Jag brukar inte heller dra på mig virkade grytlappar. Förutom att jag faktiskt har beställt ett par udda av min mor som hon ska göra åt mig;) Visar upp dem när de är klara.

2012-02-18 @ 20:46:34
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0