Konrad

Har ni sett Kontad? Jag tror inte att jag har visat honom för er än, eller jo kanske vid juletid.

Hur som helst:

Jag fick Konrad av pappsen för många år sedan, han kostade 750kr i en inredningsbutik som har lagt ner nu. Jag tyckte att han var för dyr för mig men då kom far med Konrad på armen och ringde på dörren en dag;) Happy me! Namnet Konrad var givet..,en vacker dag så får han en plats där han passar in perfekt men tills den dagen konmer får han snällt stå i vardagsrummet och hålla utkik!

Konrad väger en held del han är nämligen hel gjuten i betong!

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vilket fantastiskt lejon. Jag vill också ha stora djur-statyer i mitt hem! Nu ska jag kika in på din väns indien-blogg. Tack för tipset!

2012-02-23 @ 09:55:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Tina; ja tack han är speciell Konrad,) ja kika in,,,så att hon skrivit något nyligen...bilder lär komma senare.

2012-02-23 @ 10:17:10
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0