Läkarbesök

Idag ska jag på läkarbesök igen med min stress och min knäppa onda vänsterhand. Det är lika spännande varje gång får jag fem minuter eller 20 minuter, svarar läkaren mig eller kliar han sig i huvudet. Ger han mig knäppa kommentarer som inte har med ärendet att göra som tex; Hur är det sexliv? ha haa haa haa den var bäst! Vilken tur att jag har det så bra på den biten så att jag kunde skryta inför den läkaren utan problem. Hu jag har varit med om väldans konstiga läkarbesök. En läkare ville "träffas privat" herre min ge vart är sjukvåden på väg och det var på akutmottagningen när jag hade astma anfall på kuppen.....!!!!!!! Jävlar var duktig den killen var! Eller hur var det nu?
Kommer jag att bryta ihop i skratt eller kommer jag explodera och få fnatt det är dagens fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0