Loppis rundan med glädje!

Vilken fynd dag! Lyrisk över mina köp idag;) Jag handlade på Erikshjälpen och Hamsta Antik Loppis. Kolla in mina fynd;

35 kr!!!!! De vet inte värdet i dessa speglar på Erikshjälpen inte....men till glädje för mig;)

Värdet ligger på 200-350kr.

Dagens super fynd blev denna spegeln;)

Tre stycken favorit glas 10kr styck till samlingen.

Vi har små röda sen tidigare samt några gröna.

Helt underbara skedar som jag glömde på disken i butiken Erikshjälpen så att min fina sambo tog en extra sväng och köpte dem till mig. Vilken tur att ingen hade köpt dem;) Då har jag grinat tror jag.....men nu är de mina och jag ler;)

12kr

Hamsta Loppiset hade denna koppen åt mig;) Mats gav ett bra pris 50 spänn för både kopp och fat.

Rörstrand så klart;) Jag gillar att ha olika koppar att duka med.

Pennkalle,,,eller vad heter han nu? Någon som vet? 22kr, jag kunde inte lämna honom han har ju ringar i öronen och allt.

Grönt plastband som jag har letat lääänge efter, 7kr på Erikshjälpen man tackar. Jag har något spännade pyssel på gång.

Hammar plast 5kr....den är gul ni fattar att jag ville ha den. Erikshjälpen

Fyra böcker fyndat 10kr styck på Hamsta L, jag kommer att visa er en närmare titt i dem kanske imorgon.

ÖRHÄNGEN? Japp jag ser örhängen i alla fall....ni kanske blir spelsugen dock?

Galgar 5kr för alla på Erikshjälpen. Det var inte sådana här jag ville ha direkt men det får duga så länge.

NY! Bodoms kaffepress....vi pressar ofta vårat kaffe och är vi många så är det perfekt med två stora kanor. 48kr på Erikshjälpen.

Serietidningar 10kr för alla hos Mats på hamsta L. Bra pris;)

 


Kommentarer
Postat av: Mylla

åhhh, de röda glasen!!!! Jag har ett...

2012-02-11 @ 18:06:21
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0