Måla

Jag har bestämt mig för att måla mitt skrivbord i en fin ljus färg,,,,det mörka trät tynger mig.
Lådorna och dörren ska givetvis få ha sina foton kvar....jag är sugen på Ljusblått. Det runda bordet som är så fint tar upp för mycket plast just nu så mitt ex. ska ta hand om det ett tag,) Ibland måste man röja också faktiskt har jag insett.
Tapeten är skit ful men det är de vi hyr av som har satt upp den när de renoverade. När vi flyttar så får vi fixa ny tapet då String Hyllan har gjort fina hål i väggen. Tyvärr så får man inte måla på tapeten.
Extra: Bordet har fått flytta ner till mitt ex som bor i samma hus...han ska ha bordet som ett blombord och katten Maggi kan sitta där och titta ut genom fönstrert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0