Övergivna platser

Efter att ha kollat och läst i denna spännande boken om övergivna platser så blir suget att åka runt på en foto turne till våren enorm. Vi planerar att göra en kartläggning över platser som vi vill besöka och slutligen samla tid, mod och ge oss ut på ett äventyr i Sverige. Bilden och texten som du ser här kommer i från och handlar om Torpshammar och Rännan Deje. Jag har varit där och jag ska tillbaka dit till våren!

(/En liknade bild som denna har jag tagit, jag ska leta på hårdisken och se om jag hittar igen den.)

En sådan pall har jag fyndat hos Mats på Hamsta Antik och Loppis;)

Och stegen/sittpallen som syns i bakgrunden har jag fått en liknade av Mats som jag har klätt med tapet.;)

Industrimiljöer är speciell!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0