Pippi på Pippitröja!

Åååå så spännade detta är;) Min fina mor håller på att sticka mig en Pippitröja, en äkta! Tänk att jag får den av mor plus att hon gör den själv. Min mor är BÄST på att sticka och virka;) Tycker jag! Det är bara en arm kvar sen så kommer jag att bo i tröjan så att ni vet. Jag kör som Ernst K rött längst ut....;) Jag vill inte att den ska sitta som korvskinn så vi kör en L på herr sidan för den ska kunna funka bra under en täckväst till våren och jag vill kunna ha plagg inunder.

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Frejsan har också en pippi tröja som hon nog mer än gärna skulle kunna flytta in i :-). Dom e bara sååå fina !

2012-02-06 @ 20:47:20
Postat av: Petra

SV Linda Ö; åååå de är så sött;) Tuff Frejsan! Det blir hon och jag på denna gatan som bär äkta vara;)

2012-02-06 @ 21:06:48
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0