"Tänker"

Jag blir rätt så rastlös av att vara hemma och sjukskriven imorgon ska jag surra med en dam på vårdcentralen och lätta på min innre stress. Jag kommer förmodligen att prata omkull henne inom tio minuter som jag oftast gör när det ska pratas. Redan på telefonen förra veckan skar det sig i luren då jag för klarade att jag och min kropp vi är som två skilda personer. Jag vill en massa saker och trycker på men min kropp den vägrar och vill jävlas med värk osv. Det var mitt sätt att förklara varför jag blir frustrerad och varför just jag har svårt att landa och bara vara som en del personer är så jävla duktig på;).
Hon svarade mig; HA ha ha ha ha det är bara vad du tror de!
Alltså menar hon så klart att jag ska styra min kropp med min hjärna vilket jag gör men att hjärnan ska bestämma sig för att varava ner och ta det lugnt. GOD LUCK stäng in mig(Alfta,Österåsen) för att lyckas med det ändå kommer det inte att fungera. Jag vägrar att vara LAT! Dock så kan jag sträcka mig till att försöka LYSSNA mer på min kropp som så säkert hänger ihop med mitt huvud. Som om jag inte vore fullt medveten om det redan.
Vi laborerar vidare...jag och mitt huvud!

PS! Jag skulle vara optimal för att vara med på BB. Det ni;) STÄDA STÄDA OCH TJATA....NAKEN DANSA OCH VARA FULLT BUSIG! JÄVLAR vilka tittar siffror jag skulle få!

Kommentarer
Postat av: Mylla

tror dock starkt på att lära sig att låte kroppen styra, jag är på många sätt som du (när jag mår bra), men jag jobbar på att lära mig att det nte är hjärnan som styr, det är dagsformen på kroppen...

2012-02-27 @ 17:37:38
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Just det är väl så jag ska tänka antar jag;)

2012-02-27 @ 17:55:48
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

men det är inte lätt ska du veta...

2012-02-27 @ 20:51:17
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Nä då skulle vi inte ha det som vi har det om det vore lätt;)

2012-02-27 @ 20:54:11
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0