6km

Idag fanns trycket, det där trycket som jag hade för många år sen;)
När jag kom in på gymmet idag så träffade jag en trevlig herre vi brukar samspråka ibland när någon av oss måste vänta på en träningsmaskin. När han klev av sitt pass så säger han," men du, du har gått ner i vikt!" Det syns att du har kämpat på bra;)
Jävlar vad skönt det känndes för han vet själv vilket slit det är med en tung 100 kilos kropp. Vi sporrar varandra!
En del vill hinna visst många kilometer på kortast tid. Jag vill hinna så många kilometer jag kan och orkar på 60 min som för mig är en bra tid på ett gå/springband. Idag hade jag spring i benen det blev hela 6 km på 60 minuter! Skönt! Jag kanske kommer tillbaka!

Jag höll tempot 7,1 - 6,7 och 6,3 så lite småspring blev det allt;) Bilden fotade jag när jag stannade bandet....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0