Blått, grått,betong,tegel och industri!

Bild lånad av : KÄLLA
Filipsborg! Lovely!! Dock så tror jag att man måste ha stora fönster som släpper in mycket ljus när man har en sådan mörk tapet i ett rum.
Någon gång i mitt liv så kommer en våd eller flera att vara mörk, mörk blå med guldekor i vårat hem.
I våran industrilokal eller gammla omgjord kyrka. Ha ha ha ni ser vad jag drömmer! Men livet är till för drömmar och visioner. Man vet aldrig när lyckan slår till;) Under tiden så får jag nöja mig med att klä möbler osv med tapet.
Andra vackra skönheter i blått:
Erken 1850- talet Bild lånad från : KÄLLA Tänker er denna i ett kök!
Gudmunstjärn 1850-talet Bild lånad från; KÄLLA Tänk er denna i ett sovrum....jag smälter.
De kostar dock 775kr rullen! Det blir dyrt rum de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0