Fika hos Elin med familj.

Jag blev bjuden på kaffe och frukt stund hos Elin och hennes familj idag,) Tänk vad gott det är med frukt och kaffe;) Som vanlig hade jag kameran med mig och kunde ju då inte låta bli att fotografera lite i deras hem igen.
Rutiga servetter som påminner om ett lapptäcke så gulliga.
Lingonvatten
Jag tyckte att fukten gjorde sig bra i flaskan, det vita skenet är dock spännade;) Spöke?
Rolig skylt!
Ljusfatet i hallen är jätte mysigt....
Eftersom Elin är bort rest den 14 februari på alla hjärtans dag så fick hon sitt lilla paket idag.(Inte bara jag som är bortskämd!)
Lila nagellack och ett läppbalsam i en lila ask med fint mönster på. En plåtask som hon sen kan ha nålar eller något smått i då den är tom. Tack för kaffe stund den har guld i mun!
PS! Vi tackar hjärtligt för kontors stolen nu sitter Tobbe som en kung igen;)
Vi hade tur att få en stol av Elin med familj idag som de inte behövde, de hade köpt en lika dan fast en vit och vi som verkligen behöver en ny svart stol eftersom Tobias arbets stol gick sönder. Ibland har vi tur;)

Kommentarer
Postat av: Elba

Toppen att stolen kom till användning ju! Och tack för besöket, alltid lik mysigt. Puss, ses snart

2012-01-26 @ 19:56:16
Postat av: Petra

SV Elba; Tack! Ja det gör vi;) Sön eller ons;)

2012-01-26 @ 20:06:22
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0