Grönsaker,soya och rispapper!

Jag åt och jag åt.,,,, otroligt gott och nyttigt! Tack finaste Elin för en kalas middag. Jätte roligt att göra dessa rullar och doppa i den utsökta dressingen som består av Rapsolja, soya, dijonsenap, samba olec och persilja.

Mums....

soltorkade tomater....

Rispapperen ska ligga i ljumet vatten ca 10 sek innan du rullar dem.

Det är lite som att göra sushi fast enklare.

Sen doppade vi dem i den goda dressingen.

Jag åt mest av alla min mage blev verkligen full av grönt och ostron igår;)

oliver hade vi också så klart och en en röra av sesamfrön på burk som var super god.

Finaste Elin som snart ska ut och resa långt igen;) Puss och Kram för en fin kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0