Hamsta Loppis!

Tror ni att jag är knäpp? Nä jag är ju hur rik som helst vet ni;) Fick ångest att jag lämnat den andra lådan jag hittade igår så jag ringde redan tillbaka till Mats på kvällen och bokade den tills idag.

Symaskinen ja ni... hahaha helt sjukt så det kan bli men som sagt för 100kr så var den min och jag ska göra mitt bästa för att få den att fungera annars så lämnar jag in den vid nästa bra pris tillfälle hos Singer Butiken i stan för jag är ju så rik eller hur det nu va??! Eller säljer den på Tradera till en händig person;)

Sundsvall nostalgi;)

Härlig grönfärg!

Husqvarna symaskin med orginal delar!

hihih 100 spänn! SUPER DUPER.....Om inte annat så behöver jag ju pressfoten till min nyrenoverade dyrgrip hoppas att den passar bara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0