Kommer i jeansen!

Yes! Vet ni jag kommer i jeansen som jag köpte på Röda korset a 40kr för ganska precis ett år sedan. De är i stort sätt som nya och har en fin modell.

Jag visste att jag inte kunde ha dem då jag köpte dem, men tänkte att någon gång så kommer jag att göra det. Jag testade jeansen dirket då jag kom hem och insåg att det fattades minst 7 cm för att jag skulle kunna stänga byxorna och hullet välde över!

Innan jul gjorde jag ett försök och insåg att klykan hade blivit ännu större, suck!

Men nu så har jag tagit igen det med råge;) Jag kommer i dem och om några veckor till så kommer de att sitta perfekt om jag orkar fortsätta gymma som jag gör, alltså det ända som kan stoppa mig är sjukdomar. Jag brukar ju ha ortur med sådant!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0