Stolt och Glad!

Alltså min son han är en klippa. Kolla här:
Han har gjort denna idag;)
Fina svetsfogar;)
Helt magiskt så bra!
Nu kommer inte ett ljus att gå till spillo här hemma.
Alla hittade ljus och billiga loppis ljus kommer att få brinnar ner helt i denna staken.
Det enda som saknas är gallret ovan på....han var inte så sugen på att göra ett galler just nu sonen men det hinner gå fler tåg;) Kanske jag köper ett färdigt galler som han sen får böja till åt mig. Då kommer min Stumpastaken att vara komplett! Tusen tack BÄST Ricky!

Kommentarer
Postat av: ulrikalimmerdal

Mycket fin ducktig son du har :)

2012-01-19 @ 13:00:33
Postat av: Anna

Men du....de gick fort de....va kul... =) å bra blev de oxå... :D

2012-01-19 @ 13:38:36
Postat av: Petra

SV Ulrika; Ja Tack han är bästa killen,) Snyggt blev det också!



Sv Anna; Ja visst blev det;) Kul att du gillar den;) Han är som mor sin det sitter inte fast;)

2012-01-19 @ 13:43:16
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0