Besökare på bloggen

Intressant att när jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen så ökar antalet besökare dag för dag,,,,konstigt.
Jag är glad för de få som kikar in....jag gör inte detta bara för att mätta era munnar och ögon, jag gör det för att jag vill ha respons tillbaka också. Men jag har upptäcks så mycket efter vägen, folk, som förändras och ord och tankar som följer med mitt bloggande som gör att det skulle vara jävligt intressant att dra på ännu mer och  värre än vanligt.....men samtidigt så tar det massor av energi från mig själv och jag vet inte om jag vill slösa med min tid längre.
Varför tittar just du in här? ( för att se vad jag gör på dagarna, för att se om jag pysslat något roligt eller för att bara följa allmänt?)
Vad gillar du? ( alla har olika tycke och smak. Som baken, delad!)
Vad gillar du inte? (Det finns de som kikar in fast de inte gillar bloggen. Varför?)
Jag vet att folk tittar in här och ser vad jag pysslar med om dagarna och äter osv.
Frågar jag om någon har sett ett inlägg så .....får jag ofta till svar: Nja jag vet inte..ja men jo den ja.
Ja jag var in en snabbis....folk vill ju vara anonyma helst de vill se och läsa oftast men inte tycka känna och dela med sig vilket jag får acceptera.
Sen så är det uppenbarligen som en självklarhet på sitt vis att bloggar man om vissa saker som om tex.loppisar/händelser osv så ska man göra gratis reklam jämt för att man har gjort det en gång.
Nä nu får det vara nog tror jag. Jag måste börja värdera som min jobbcoch sa.
SÄTTA VÄRDE PÅ SIG SJÄLV OCH INTE VARA ANDRA TILL LAGS OCH BLI UTTNYTTJAD.
Alla ska sätta värde på sig själva tycker jag;)

Kommentarer
Postat av: Mylla

jag gillar glimtarna från ditt liv, och ditt pyssel (kommer verkligen att sakna det när du lägger ned) och naturligtvis också loppisrundorna, mycket för att vi har så pass lika smak tror jag...



Att folk inte kommer ihåg om de läst inlägg kan bero på att du vissa dagar lägger ut massor, då kan tom jag bli förvirrad ;-)



Det enda jag ogillar är nog de poster när du är upprörd och antingen lämnar ut dig själv mer än (jag känner och tycker) att du borde, samt de inlägg när du tjatar på oss läsare och "hotar" med att lägga ned... De ger ingen bra stämning (även om jag förstår dem fulll ut).



Och du näthatare och såna kommer alltid att finnas överallt, de är bara att ignorera dem!

2012-06-01 @ 13:34:19
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Japp jag tjatar och jag gnatar för att det ska hända något. Jag hotar inte MED att lägga NER jag lägger NER den redan idag faktiskt!

Jag vet att näthatare finns överallt och jag är väldigt utlämnade men jag vet också att jag är ingen större skillnad än någon annan. Du har också dagar du är upprörd, ledsen, glad osv. Men du väljer att inte lägga ut just den biten. Jag är mänsklig och vill man inte läsa så måste man inte läsa de posterna eller ens läsa bloggen alls.Hade bloggen hetat mitt liv från min lins så kanske tanken om vad jag lägger ut sett annorlunda ut. Då hade de som vill läsa om min smärta, livet, ilska osv valt att läsa bloggen på ett annat vis.

Jag är tacksam för dina ord Mylla och din ärlighet det har varit givande;) Jag passar nog inte in i bloggvärlden så bra för jag är för intensiv.Kanske kommer åter i ett annat tema och med ny glädje.

Ha det gott/ ses hörs Mvh Petra E.

2012-06-01 @ 13:51:46
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0