Boken till dig


Boken till dig köpte jag på
loppis för 10kr. Den har några år på nacken och är skriven på ett udda vis som jag gillar. Det finns mängder med fina teckningar i boken samt dikter och det skrivs om relationer. Det är vardagliga tips om inköp och om hur du tar hand om ekonomi och boende. Hur du ska sköta dina kläder och hur du som kvinna ska fixa ditt hår. Boken är för mig komiskt härlig hade det varit tidigt 1900 -tal när jag fann boken så hade jag varit lyrisk över den hjälp den skulle ha givit mig då. Idag är jag lyrisk för att den verkligen är smått naiv men helt underbart skriven och planerad;) Hittar du boken med rosor på " Boken till dej" köp den du blir inte besviken...

Boken är vacker med sitt softa blommiga utseende.

 

Bilderna är underbara...

 

Relationer

 

 

Nu finns det flera tusentals bågar att välja på;)

 

bio 2:50? tänk er vad länge sen....

 

 

 

Jag hoppas att du kan se hur charmig den är,) fler bilder imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0