Dagens köp!

Här kommer dagens köp:
Svart tubkjol från Indiska 129kr.
Tänkte att jag kunde göra någe kul med denna tejpen....
Rutig dekortejp som man kan sätta direkt på tapeten och ändå dra bort den utan trubbel;)
A 29kr finns i massa olika mönster och färger på Panduro.
Tre tripp trapp trull skålar från Lagerhaus 39kr...de har jag sucktat efter ett tag nu.
En fin färg gör köksarbetet roligare;)
Stora träkulor som finns att köpa lösa från 1-2 kr och uppåt 3,5 kr styck....Halsband och lampdekor är på ge;)
H&M har bra prylar som god doftande Lemon tvål och snyggt nagelack i gult.
29.90 kr styck.
Idag har jag väl unnat mig fyndigt;) Det blev en promis utan dess like...men jag fick skjuts av min vän Ulrika som såg mig efter vägen när jag hade en kort bit kvar så jag tyckte väl av det var ok då att bryta promisen,) Tack för skjutsen Ulrika! kram

Kommentarer
Postat av: Mylla

aha, panduroa har alltså washitape, bra att veta =)

2012-03-30 @ 18:36:09
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Mmm ;)

2012-03-30 @ 18:59:53
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0