Saxen kom fram

Phu det tar mig en timme att gå igenom mitt långa hår.., förlåt Sara men jag har inte råd med 500kr för en klippning just nu så jag tog saxen i egna händer igen. Efter tattoo och nytt objektiv är budgeten stram. För att inte tala om alla läkarbesök och kuratorn som har kostat mig en förmögenhet förra månaden och även denna. Men snart borde jag ha frikort! Tänk om man hade frikort hos frissan efter sådär en fem ggr..,att man då fick klippa sig gratis en gång och sen börja om:) Hahaha drömma går ju;) Fast de finns säker de som har det erbjudandet också;)

Jag klippte av mig allt mitt långa hår!

Som ni kan se...

eller nä,,,,bara topparna och ca 7-8 cm på längden!

 


Kommentarer
Postat av: Mylla

själv kapade jag nästan två centimeter lugg inatt, mitt hår växer med nästan 2 cm i månaden sen jag började köra nopoo!

2012-03-19 @ 12:47:35
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Skönt att ta saken i egna händer ibland.

2012-03-19 @ 12:56:53
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0