Stornäset!

På Stornäste fanns det mycket att erbjuda oss, idag vi träffade på några fågelskådare och surrade några ord.
Vi fikade och vi njöt mer av solens strålar som värmde oss där vi gick fram längs gångstigar och runt grannar i hopp om att få se en trädkrypare vilket vi också lyckades finna idag;) Väldans månag fina bilder blev det som ni kan kika in på HÄR på min fotoblogg.
Underbara Blåmesen får givet vis vara med i min samling....
Den näpna lilla Kungsfågeln är inte lätt att fota ska ni veta,,,så jag är stolt över denna bilden.
För att inte tala om denna bilden på Trädkryparen som är super svår att fånga på bild då den SPRINGER längs trädstammarna snabbt som attan i jakten på föda....Det gäller att kunna sin kamera för att få den att fastna. Jag har smått nackspärr nu kan jag tala om...högt upp i träden vandrar den.
En vanlig hederlig Kråka gör sig också bra på bild i en liten udda vinkel så gör den sig för mig intressant.
fjärilarna kommer fram i solen och värmer sig...det har varit en fin början på våran dag och nu laddar jag om batterierna för kvällen SYBARIT TEMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0