Vårt nya/gamla fina bord!

Vad tycks? Tjusigt;) Det är bara en sak...bodet är lite för högt ska jag erkänna...inte det jag tänker på när jag blir kär i en möbel direkt. Önskar attt den hade varit 7-10cm lägre vilket den blir om jag skippar hjulen, men det är bra praktiskt att kunna rulla runt den också. Den passar in i vårat hem tycker jag. Den har varit, blå, svart och sin originalfärg träbrun tidigare. Nu gäller det att hitta nycklar som passar till. Roligt att de har lagt ner jobb på att måla bordet i två olika gröna toner nästan lite olivgrönt. I en av låderna låg det en hög med gamla bingolotter och det syns tydligt runda duttstämplar lite här och var på bordsskivan. Charmigt, ett tag får de duga tills jag vet vilken fäg den ska få möbeln.

 

PS! Beklagar bildkvaliten med mobilen men jag var sååå ivirg att få visa er att jag inte ens tänkta på skärpan ifråga. Nya bilder kommer längre fram. Ni kan ju se någelunda på dessa bilder i alla fall.

vi sitter ofta på golvet och dricker te på kvällarna, nu när bordet är liteväl högt för det ända målet (vi som är van brickbordet menar jag) så kan vi sätta koppen nere vid sidorna på hyllplanen. Finns hyllplan på vardera sida så praktiskt och bra. Fast vi kankse inte ser tven så bra då,,,he he he men tven är inte allt här i livet!

Brickan passar så bra också,)

Perfekt...

Kanske den skulle vara snygg i den tegelröda färgen som blomkrukan har? Den färgen är så snygg tycker jag.

Jag var helt ärligt trött på brickbordet....men inte brickan.

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerda

Otroligt mysig,, mycket fin tycker ja :)

2012-03-23 @ 10:22:49
Postat av: Petra

SV Ulrika: Tack så mycket;) Vi satt fast en lejonkrok vid "spritlådan" blev super bra, bild kommer senare;)

2012-03-23 @ 10:28:19
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0