Vovvar och kaffe!

Sandra bjöd in mig på kaffe;) Hundarna möter mig i dörren och det är fullt bus,)
Doglas verkar trivas väldigt bra hos sin familj;) Doris är som en extra mamma vilket jag är väldans glad för;) Det underlättar mycket för hela familjen.
Det är viktigt att kärleken fördelas,,,,,,
Så ingen blir sotis på den andra....
Doglas ville gärna ligga på mina fötter och värma dem....vilket jag inte hade någe emot en sådan kylig och ruggig dag som denna.


Sandras fina svampar....två är mina, ni får se bild på dem senare;)


Familjen består av Sandra, Stefan, Jocke, Stoffe och hundarna Doris och Doglas...ett hjärtblad för varje familjemedlem;)


Å denna vill jag knycka skott på för alla mina porslinsblommor har gått i graven.
Efter kaffet så blev det en kort promis...med ännu mera bus!
Fler bilder ser du HÄR på min fotoblogg! Testade ett nytt objektiv idag får se om vi kan komma överens i framtiden kanske.

Tack för en fin förmiddag Sandra! kram
Älskar svamparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0