Bilder från vårt äventyr igår kväll!

Jag motade Olle i grind och hängde med Tobbe på en fågel runda, jag körde bil dessutom det var ett tag sen jag gjorde det. Tobbe har ju alltid bilden till jobbet så även om vi snart har en ny bil att hämta så känns det absolut inte så spännade och pirrigt som det kanske gör får många andra med ha begär. Det är ju inget annat än en bil ett ont måste ha.
Själv så vill jag ha en liten bubbla med gallertak;) Jag råkade yppa det för Leif och Gudrun,,,,så man vet aldrig de har bra känsla för bilar. Rätt som det är så står den där;) En kanallgul skulle inte vara fel.
Här kommer djur och natur:
Baggen kom glatt fram till oss igår igen,)
Hela Stornäset är fullt i vackra blommor då kossorna inte har fått komma ut för att beta ännu.
Smörblommor är en favorit hos mig men det kanske ni förstår då jag är förtjust i gult!
Koltrasten sjunger,,,,å denna vackra fågel som är Sveriges nationalfågel dessutom!
Göken kom flygandes och gjorde sig hörd bland träden.
En bild som jag blev kär i...man kan se rådjuret svagt anat...
Fler bilder på min fotoblogg klicka på filmen till höger Petra`s Fotovärld

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

VINN biobiljetter till LOLs förhandsvisning =)!



Vi lottar nu ut biobiljetter till förhansvisningen av nya filmen LOL där Miley Cyrus spelar huvudrollen.

Vi utser HELA 15 vinnare!!!

Så kom igen och var med!



http://systrarnabackstrom.se/2012/may/vinn-biobiljetter-till-lols-forhandsvisning.html



KRAM från Systrarna Backström!

2012-05-30 @ 10:02:39
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0