Drar iväg...

Jag drar iväg ut på äventyr(skog),,,imorgon ska jag träffa sjukgymnasten som ska utvärdera min 100 åriga feta kropp.
Jag ska träffa KBT terapeuten och boka tid samt träffa min jobbcoach för att lämna papper.
Samtidigt så kommer min moster Anita med sambo hit till Sundsvall för att bo hos min mor och far några nätter. Jag hoppas hinna träffa dem en stund. De kom hem till Svergie runt den 8 maj  i år, de bor nämligen i Zanzibar halvårs vis...vintertid.
Nu är det sådär mycket som händer på samma gång igen...besök, studenten, födelsedagar, jobbsökande och terapi samtidigt som jag ska lugna ner mig med Taktilmassage. Min hjärna går på högvara,,,jag tål inte stress och press längre. Jag har tappat bort mig själv på vägen.......

INGET ÄR ROLIGT LÄNGRE .....å nej jag är inte deppig, jag har bara jävligt bra realistisk insikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0