Frissan är klar!

Foto: Elin Backlund /Jobbat med bild: Jag
Frissan valde att behålla längden bak, kapade sidorna kort helst ville hon raka dem. Men jag tyckte att det får räcka med dessa korta sidor. Det är en omställning som räcker för mig just nu.
Givetvis så kan jag ha luggen platt ner och åt båda hållen.
Håret ska jag färga mellanbrunt imorgonbitti så att utväxt och skiftningar försvinner.
Foto: Elin Backluns/ jobbat med bild: Jag
Jag hade en fin hög bulle till lugg då jag lämnade frissan...men efter en bussresa hem och blåsten på ballis så försvann min fina bulle. Men ni kanske får ett hum om min nya frisyr i alla fall. Mitt ansikte kom fram bättre nu:)
Foto Elin Backlund/ Jobbat med bild: Jag
Foto Elin Backlund/ Jobbat med bild: Jag
Vi testar olika solbrillor på skoj....
Foto: Elin Backluns/ Jobbat med bild: Jag
Typiskt jag att vifta med armar och surrar jämt!

Kommentarer
Postat av: Elba

Tack för fint balkonghäng! Favvisbilden på dig är helt klart den med solisarna, så fin. Puss

2012-05-24 @ 18:00:19
Postat av: Petra

SV Elba: Hihihi Ja den funkar helt klart;) Puss puss tack!

2012-05-24 @ 18:06:10
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0