Hamsta Loppis!

Ute står en vacker bäddsoffa...
Gjorde ett besök idag på Hamsta L. Mats sa genast,,,men vart har du varit? Folk har sagt att du inte varit på loppis på länge då de besökt din blogg.
Sant sant,,,,jag har inte loppat mig på länge men idag blev det lite grann;) Roligt att höra att några kikar in på Kreativakonstigheter i alla falll....:=)
OBS!!! HAMSTA LOPPIS KOMMER ATT HA ÖPPET ALLA DAGAR FRÅN DEN 1 JUNI TILL DEN 30 SEPTEMBER MELLAN KLOCKAN  11 - 16!!!!!!!!
Elin kikar på några fina glas...
Mycket folk idag.,...som oftast på Hamsta Loppis!
Charmig!
Ekorre....väldans fin skolskylt!
Elin
Plan tre förråd/ lager endast VIPP GÄSTER FÅR KOMMA IN DIT!;)
Mats packar in och tar betalt,..,,,,
Mängder med nya saker som kommit in....
Blev stomförtjust i motivet men jag ska nog "sno" Intrycket och måla denna i insidan på en te mugg;)
En salig mix men så ska det ju vara på loppis....
Elin har fyndat billigt!
Otroligt vilka gamla saker som kan dyka upp......
En vacker trålåda....att odla i kanske, med plast ibotten och runt sidorna så funkar ju det.
Jag fyndade en del....bilder kommer senare på mina fynd då appen Blogg.se behagar funka som den ska.

Kommentarer
Postat av: Mylla

ångrar att jag inte köpte ett rött halsband sist jag var där, hde matchat örhängena jag fick av dig =)

2012-05-26 @ 18:57:54
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Det finns säker kvar;)

2012-05-26 @ 19:02:58
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

ingen shopping förrän sakttepengarna kommit, CSNmånad..

2012-05-26 @ 21:59:23
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0