Kreativitet eller fåglar!

Jag kan förstå att ni som inte är intresserad av natur och djur ledsnar på mina inlägg som handlar om det.
Men ni ska veta att jag blir lite less på att jag sällan får kommentarer på det som jag har pysslat med.
Gör jag något kreativt så ökar tittar siffrorna på bloggen men det ger mig NOLL eftersom jag sällan får synpunkter på det jag har skapat, målat osv.(konstruktiv kretik och tycke)
Vårat hem har ni som följt mig sett tuuuuuusen tals gånger i olika versioner. Och jag kan inte springa på loppis och skapa nya miljöer för att göra vissa ögon nöjd! ( efter info.)
Titta medans ni kan snart kanska jag lägger ner bloggen av ren tristess runt sista juni fyller bloggen ett år. Jag har sagt ett år inget mer....så vi får se.

Ibland känns bloggen som en ända reklamsida för loppisar och dyligt. Svårt att balensera rätt och hitta en nisch som passar just mig eftersom JAG är väldigt bred i allmänna livet som person!

Kommentarer
Postat av: Puts Anna

Å! Ville bara tala om att jag älskar både dina pyssel,mat och natur bilder!Enda nackdelen med mat bilderna är att jag blir så hungrig när jag ser dem!:)Kramisar Anna

2012-05-06 @ 20:31:11
Postat av: Petra

SV Puts Anna: Hej på dig;) Roligt att höra;) Uppskattas verkligen, just för att foto är så starkt för mig. Mitt sätt att förmedla...

PS! Ja jag är hungrig jämt...hoppas du hittar något av det vi äter som ger dig inspiration att tillaga;) Kramizar åter till pust Anna.

2012-05-06 @ 20:42:39
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0