Sandra lever en del av lyckan!

Jag gick utanför dörren för att lapa sol...men insåg att jag var för lättklädd då det blåste hårt.
Sandra var ute i sin trädgård och påtade på så jag hamnade där på kaffe och studerade henne in action istället,)
Det odlas allt möjligt i växthuset som ändå trots svåra skador till slut gick att rädda. Stormen Dagmar tog med sig hela växthuset i sina armar och gjorde ramen sned och i stort så föll alla rutor av. Men nu är det helt igen och sitter fast extra hårt!
Det är redan varmt inne i huset och det börjar sakta prunka i krukor och lådor.
Rädisor, dill, persilja, grönkål mm.
Jordgubbarna har spridit sig sen förra året...
Fina ord!
Vackert stilleben....
Svamp paraden...
Bevis på att det cirkulerar häftigt med pollen!
Snart så kanske Sandra skördar så här röda och fina chilisar;)
Valpen Doglas latar sig i solen.
Tassgos,)

Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar,

Tack så hemskt mycket :}

2012-05-29 @ 16:10:32
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: sandra

Så underbara bilder!



Alltså, din kommentar gjorde mig så ledsen för hon som gav mig receptet sa att jag bör göra dem naturella. Men nu hör jag själv hur gott det låter med kanel och ingefära. Jag borde ha tänkt på det!

2012-05-29 @ 16:17:32
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Sandra; Tack.,,,,de blir ju gott med naturella också ju;) Kör kanel och ingefära nästa gång vetja;) Kul att du gillar bilderna Tack så mycket;)

2012-05-29 @ 17:06:39
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0