Värebölja i Sundsvall!

Igår var jag ju på stan en sväng....bussen brann och det var väldigt varmt och gott i luften.
Jag invigde mina nya fina skor som jag fått av mor;) De kändes behagliga och sköna att gå i.....men det jag däremot reagerade på var en mor och hennes dotter som jag såg gå omkring på stan med vinterskor med ludd runt, i gosig värme?!
Mina fötter skulle drunkna....så mycket vet jag i alla fall.
Å andra sidan så är ju Uggs så poppis sommar som vinter....
Mor och dotter i lila kläder och väldigt varma skor. Jag tycker ett det är helt underbart när folk tar på sig precis de de känner för. Bort med den Svenska attityden och levene!!!! Mer avslappnat, njutande och mindre av de stela trenderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0